My photo
aku anak pompuan en man&pn amah.sorg ank yg mnje.yg degil.kt cni aku cter ape yg aku nk cter.sal aku&sal spe jer.so spe nk bce sila la aku alu2 kn.spe xnk bce aku pown x swoh bce&x mntak pown bce.so klu da bce then x ske ape yg aku carutkn.sila la ngan sgala hormtnye gone from my page ok!da phm?bgos!

Sunday, November 29, 2009

sarang labah-labah!!!!!!

husih!!! lmo gilo x ngadap blog nie!!!! rsenyer sure manje aku nie majuk thap x ley nk pjuk da nie..mau x majuk nyer!!! da dkt a month aku x usik pape kt cni..blk2 usha blog si DIRA ABU ZAHAR.. siyes beb..korg should read her blog..mmg lyn gler..then ble da bz dok lyn blog org..blog aku mmg compem2 trabai..huhuhu!!! cian dye!!! jgn mra yer my cyunk!!! i always luv u..tmpat aku mlepas mcm2..tq!!! sbb ko nie slalu setia ngan aku!!! huhuhu!!! mrepek mmg da jd drah dging aku!!! hahaha!!!

first aku mmg bz gler sbnrnyer..byk yg aku nk carut2 kt cni..tp 2 la tuntutan koje..lg plak aku smpt ke fb jer..nk mrepek pnjang2 mmg x smpt..hai la blog!!! sory la ko ku abaikn..hihihi!!!! cuti skola da stat..mmg mnjadi2 la koje aku btambh..org nk kwen pown skan ujung taun nie..aku plak mmg x mng tgn nk penuhi oder customer yg kdang2 wat aku lemas perut..tp wa mse skang aku still msih lg mampu bsabo!!! hope sgt aku bole bsabo till the end!!!

nie la my hentam deco nmenyer..aku men design jer..tp customer puas aty..hihihi!!! syukur ngat everything goes fine!!!

ntah npe aku sre aku suke pict gelas ngan air kosong nie..pure gler!!! hahaha!!! byk g pict tyme knduri..tp x ley la nk ltak sume..aku ltak yg mne aku kenan jer la..hihihi!!!

2 days b4 kndri kwen..aku kne fullfill adik aku nyer request..nk g tgk movie..so kne bwk la..g pown ape yg aku suwoh die wat..hihihii!!!nk amek aty aku la 2!!!! hahahaha!!! ktorg lyn cter SENARIO...perghh!!!! besh gler bg org yg byk gelak cm aku..hahaha!!!pastu lak tyme tgk movie mmg x rme org kt lam pnggung..mmg suare aku la pling lantang kt lam 2..hahaha!!! ape pown even slalu kne ketuk ngan adik2 aku..xpe la..along mmg syunk korg..tp aku g ngan adik & syerah jer..my twin bro & sis exam SPM la..so dorg kne pose enjoy kjap..hihihi!!! have gud luck 4 both of u..& along mmg syg gler ngan adik2 along!!!!

nie pict aku yg gler sengal..smpe2 trus terjal mntak pict ku d tempek kt lam camera..hahaha!!! ha..pasan x??? my new hair..bru jer lpas potong tyme 2..

3 of us..hihihi!!! wit my cuty sisters..aku syunk dorg..even aku slalu jgk bleter mcm mak nenek kt dorg..tp they r my best fren..

ok!!! skang last cter..on 21th NOV bru2 ni aku g KL..just nk g nyebok tyme PAT..fun gler jmpe mmbe2..especially yg lpak ngan aku mlm 2..nawi,echah,jmah,njeb&nahri...korg besh!!!! gelak2 x hengat dunia..lpak umh echah plak smpe x igt nk tdo..yela..lme gler x jmpe..mmg becok la mulut aku nk cter mcm2..hahaha!!! mcm x ckup tyme jer..thanx ya echah cyunk bg aku tmpang umh!!!! aku blk penang pown ngan snang aty!!! then b4 blk penang..dating lu wit my org tua..& i luv him so much!!!!

7 comments:

  1. Allah Yang Maha Besar, Allah Yang Maha Besar, Allah Yang Maha Besar, tiada Tuhan yang disembah melainkan Allah Yang Maha Esa, tiada sekutu baginya, baginya kerajaan, bagiNya segala kepujian dan Dia berkuasa ke atas sesuatu. Orang-orang yang kembali, orang yang beribadat dan orang yang sujud, tunduk kepada Tuhan kami. Allah Maha Menepati segala janji-janjiNya, memberi kemenangan kepada hambanya dan mengalahkan musuh dengan bersendirian. Wahai Tuhan kami, kami berlindung denganMu dari segala kesusahan dalam perjalanan, berpandangan buruk terhadap harta benda, keluarga dan anak-anak. Wahai Tuhan kami, sampaikan kami kepada kebaikan yang boleh membawa kepada keampunan dan keredhaanMu.

    Kami warga Fire Starting Automobil mengucapkan

    Selamat menyambut aidil adha....

    emmmmmm aku baru nampak entry ko ni... tak laah bersawang ye.... aaku tau ko amaat sibuk.... ape pun macam sedap je telur puyuh tu.... best menarik lah.... kadang kala makanan yang ki hidangkan kenalah decorate sikit biar sedap di pandang sedap lagi rasanya.... eeeemmm pilihan bijak sajikan ngan pingggan bujur putih baru menyerlah hiasan tu.. tahniah atas menu yang mengiurkan....

    ReplyDelete
  2. sajian nie kne wat ngan aty yg iklas..compem mnjd pnyer..ko tliur ker??? hahaha!!! ko blm rse lg..compem nk lg..hihihi!!!

    ReplyDelete
  3. Salam Maal Hijrah…. Hijrahkanlah Diri Ini ….
    http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

    Rimbun dan redup kasihMu
    Kau tempat ku berpayung
    Di manakah lagi dapat ku rebahkan
    Rasa gundah ini

    Nun Kau teguh di sana
    Pengasih dan penyayang
    Pun ku masih terleka
    Meneguk ihsanMu
    Walau ku sedari

    Oh... nyamannya
    Bila diperlukan rinduMu
    Mengimbaulah sentosa

    Bentangkan ku permaidani
    Dari baldu berwarna putih
    Moga tak ku terasakan
    Cubaan yang ku galas ini
    Kepada Mu titianku
    Hijrahkanlah diri ini

    Meh dengar lagu permaidani khas buat ko bacalah lirik dia ...
    salam maal hijrah buat ko

    ReplyDelete
  4. fotonya keren aku suka...
    kunjungi blog ku ya

    ReplyDelete
  5. Salam kunjungan dari blog kami http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    Salam ziarah dari kami.....Kami sedang baca older entry anda...
    Salam Perkenalan dari kami.... Semoga persahabatan ini mendapat manfaat bersama...

    Kawan,
    seseorang yang sentiasa membantu kita,
    sahaya aku terkaksima dengan dunia ini,
    engkaulah jua aku mencari,
    engkau membantu aku,
    aku suka,
    walaupun sebesar beras bantuanmu,
    tetap akan aku ingati,
    kerana budimu aku sangat hargainya,
    suatu hari nanti,
    tidak akan aku lupa,
    membalas semua jasamu .
    Kawan,
    seseorang yang boleh kita percayai,
    engkau tahu aku mempercayaimu,
    segala kepercayaan aku letak pada engkau kawan,
    aku harap engkau tidak mensia-siakanya,
    engakulah tempat aku bersimpan rahsia,
    mengharap orang lain,
    aku kurang mempercayainya,
    hannya engkau aku percaya sebagai kawan aku,
    jadikanlah kepercayaan ini suatu kebaikan untuk engkau kawan.
    Kawan,
    seseorang yang boleh menasihati kita,
    andai kesalahan melitupi aku,
    engkau akan nasihati aku,
    aku menghargainya dan aku mengingatinya,
    aku berubah dengan nasihat engkau itu,
    aku mahu,
    engkau sentiasa menasihati aku,
    nasihat engkau, pedoman untuk aku,
    aku berharap kita sentiasa,
    menasihati sesama yang lain,
    sama-sama kita berjaya,
    dimana jua kita berada.
    Kawan,
    seseorang yang mungkin kita akan kehilangannya suatu hari nanti,
    aku harap,
    ini tidak akan terjadi pada engkau kawan,
    engkau itu kawan,
    kawan itu engkau,
    aku kawan engkau,
    engkau kawan aku,
    kenyataan ini engkau ungkailah dengan fikiran engkau itu,
    andai engkau pergi dari hidup ini kawan,
    aku harap engkau sentiasa bersedia,
    menghadapi dunia penuh pancaroba ini,
    andai engkau pergi dari hidup ini kawan,
    aku hanya mengharap satu perkara dari engkau,
    ingatilah persahabatan aku dan engkau ini,
    kerana aku,
    sangat menghargai persahabatan ini.
    Salam perkenala dari kami??? Moga saya merima respon yang baik dari anda
    Silalah layari blog kami http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    Tidakkah mereka memerhatikan burung-burung yang dipermudahkan terbang melayang-layang di angkasa lepas?Tiada yang menahan burung-burung itu (dari jatuh) melainkan Allah.Sesungguhnya pada yang demikian itu ada tanda-tanda ( yang membuktikan kekuasaa Allah) bagi kaum yang beriman. (surah al Nahl 16:79)

    ReplyDelete
  6. syg2 ahhaa ak br bce blog yg ni wakakak smpi dah jmpe blk br bce kah2,...miss u darl

    ReplyDelete
  7. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete