My photo
aku anak pompuan en man&pn amah.sorg ank yg mnje.yg degil.kt cni aku cter ape yg aku nk cter.sal aku&sal spe jer.so spe nk bce sila la aku alu2 kn.spe xnk bce aku pown x swoh bce&x mntak pown bce.so klu da bce then x ske ape yg aku carutkn.sila la ngan sgala hormtnye gone from my page ok!da phm?bgos!

Wednesday, September 30, 2009

. hujan .

hujan lg!!!!! msok arini da 4 ari ujan..nk nyanyi sket ah!!! "hujan yg trun bagaikan mutiara..."hek!!! aku x igt lirik la plak..hahaha!!! korg cri sndri jerk la lirik ok!! or klu da tau nyanyi jer la sndri..hahaha!!! msing2 da beso..

arini ari yg agak penat bg aku..hurm!!! tp biase la keje..mne de keje x pnt..sume penat..x keje pown pnt..tol x??? tp siyes tyme rye nie2 byk lak kenduri!! ngan open house lg!!! mmg gler pnt..x mng tgn nk puaskn sume org..tp alhamdulillah!!! everything run smooth..

pas2 lg la kn..da msok ujung2 bln nie mmg rme la nk kwen..yg pling aku tkilan sgt aku x ley g knduri kwen kakak org tua..adoi!!! lom ckp g kt dorg..x tau nk ckp cmne..tkot!! tp siyes..aku mmg nk g wedding kakak die..tp nk wat cmne kn..kt cni de org perlukn khidmat aku..g pown nie periuk nasi aku..klu oder xde,cmne lak kn??? wat mse ni tyme 6/12 de 2 org nk tmph kt aku..tp "first come first serve" la..dorg pown kwen gak!!! tp aku x ley la wat 2 2..1 da la kn..x ley tmak ngat..

then nk cter gak mmbe aku a.k.a housemate A-4-9 bakal kwen..aku mmg compem g..die da booking aku..wedding die next week..11/10..aku kne msak tok hidangan beradap die..rndu nk lpak ngan dak2 umh aku..hahaha!!! mmg x sbo ngat ni!!! t die da kwen aku post pict ktorng byk2 k..hurm!!! x sbo nie!!!

4 comments:

  1. jga kesihatan diri tu.. jgn lupe mkn ubat lak ok??

    ReplyDelete
  2. Salam Aidilfitri sekali lagi dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    Salam Kenalan Dari Kami…

    “Tanjung Puteri Pantai Gelora,
    Selat Tebrau Kembara Mahkota,
    Tibanya Syawal Disambut Gembira,
    Salam Dihulur Kemaafan Dipinta”,

    Jika tidak terlambat dan masih ade kesempatan ini

    “Dalam kerendahan hati ade ketinggian budi..
    Dalam kemiskinan harta ade kekayaan pekerti..
    Dalam kelembutan lidah ade keterlanjuran kata
    Dalam gurau dan senda tentunya ade silap berdosa”

    Sempena Hari Raya Aidilfitri ini aku menyusun jari salam dihulur memohon ampun dan maaf atas segalanya..

    Silalah berkunjung Ke blog kami ye…

    pada masam manis aku terlewat nak bagi ucapan raya atas kesempatan ni lama tak datang harap ko terima ucapan raya yang lambat dari aku ni...

    bagus usaha ko.. masak-masak cari duit ko mmg pandai dalam bisnes aku perlu mencontohi ko.. bagi aku, ko sumber inspirasi aku...ko berjaya lebih awal dan muda dari aku.. ko mmg hebat sebagai usahawan wanita termuda dalam blog aku

    ReplyDelete
  3. tq momo..:)
    momo pown sme gak k..

    ReplyDelete
  4. azli:
    ko pown sme gak..
    mde lg tp da de biz sndri..
    tp kt sni aku post pendek jer la k..
    t aku nype kt commnt ko k..
    hihihihi...:)

    ReplyDelete