My photo
aku anak pompuan en man&pn amah.sorg ank yg mnje.yg degil.kt cni aku cter ape yg aku nk cter.sal aku&sal spe jer.so spe nk bce sila la aku alu2 kn.spe xnk bce aku pown x swoh bce&x mntak pown bce.so klu da bce then x ske ape yg aku carutkn.sila la ngan sgala hormtnye gone from my page ok!da phm?bgos!

Monday, June 22, 2009

~the show by Lenka~

assalammualaikum.....

ni hao ma....wah speaking mandarin plak aku tngahari rembang nie...hahahahahahaha...budi bhasa bdaya kita....tats ryte....gler pnyer intro kn aku...npe plak rinie aku x sign tjuk pets lgi kn...sbb last blog aku ckp nk continue ngan part 3 kn...tp xpe...kter akn smbung gak...just aku x jnji ble la kn...sbb nyer aku tkot jd mcm rinie...sbb ape????sbb lenka????hahahahahaha....aku nk tlis psal bende laen dlu skang...t klu aku rjin tlbey aku wat part 3 sal pet k....g pown borink gak kn asik story yg sme jer....so 2day aku cter la sal bende laen dlu....ok....hahahahahaha....

npe lenka?????sbnrnyer cter die camni...kes die td...aku ym ngan nahri...korg x knl kn????hahahahaha....sbb de bkn artis kowt....kwn aku jer...spe kwn aku...maka knl la mamat nie....aku x knl pown spe lenka ni...tp td aku bru knl die...aku knl kt mner?????kt u tube suda...xkn aku nk fly g USA kowt...gler ker aku?????hahahahahaha....so aku story r ckit bait2 ym aku ngan nahri yg mnyebabkn aku sangkut gler ske ngan lenka...hahaahahahaha....

nahri: ko byk keje?????
aku: ade....tp aku mls...hahahahahaha....
nahri:ko byk lgu2?????
aku: x byk...sbb aku mls dwnload...slow....aku mntk kt org je...hahahaha...keje sng....
nahri: mmg pown...hahahahaha...
aku: ko cri lgu ape??????
nahri: lenka....aku de the show n trouble is a fren...aku nk lg lgu die...download lmbt...
aku: spe lenka????(
slamber jer aku type)...aku x knl pown...
nahri:(
die send lgu lenka kt aku time nie...tp contection prob lak)
aku: x ley la...aku dgo kt u tube jer la....


haaaaa...lbey kurg cam2 la ym aku ngan die...aku maen tlis je 2...sbb aku x copy pown ym td....so aku hentam igt2 je...hahahahahaha....da agak tua...so memory pown lost byk la...hahahahaha...stat kt ctu la...aku nk dgo lgu lenka...peerrrgggghhhh!!!!!!!!!!!gler sdp lgu die...aku ske...fall in luv 4 da fisrt sight....hahahahahaha....korg should dgo la lgu die...aku compem....korg agree ngan aku....x tpu pnyer....

tp kn...aku rse die da gler glammm kowt...aku jer bru tau die...hahahahahha...mlu kowt...xpe la...lmbt pown xpe...thanx la nahri...ko mmg ske bg info kt aku kn...hahahhahahaha.....n...lenka ni gler lawa gak...mcm teenage jer...pdahal da 30-an da die...hahahahaha...aaaiiikkk!!!!!cmne aku tau sal die lak kn...pdahal aku bru jer tau td...ha...nk jd cter...pas je aku fall in luv ngan lgu die...aku pown serve r detail die...aku ni mmg...klu nk tau pape mmg nk segera...sume mst faster...


hhhaaaaa....pe g...lyn tau lgu nie...the show...klu nk dgo lbey....downld jer k...or simple lyn kt u tube je kn...hahahahhaahaha...k la...da byk nie...mken byk aku type...mken byk aku mrepek...hahahahaha...

ok..tatatata...titititititi..tutututututu....mmmuuuuaaaacccchhhhhh!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment